Härliga tider.


Öh, vart i helvete tog helgen vägen?!

Svärföräldrarna anlände i fredags eftermiddag, satt och prata, åt mat och helt plötsligt vaknade jag av att de va lördag, vaknade av pyrets sparkar som vanligt halv åtta på morgonen, gjorde i ordnings typ världens dunder frukost och väntade på att dom andra skulle vakna, efter ett tag blev jag otålig och väckte Peter som i sin tur fick väcka dom andra, tråkigt att sitta uppe själv och bara vänta :P
Tog de lugnt ett tag, gjorde oss sedan fina(re) och tog en utflykt till Persåsen för att träffa far och kolla på hantverket. Jävligt mysig dag. :) Eftesom de tog några timmar där uppe så fick jag och Peter i panik och ångest sedan skynda oss hem till mamma för att kolla på¨matchen Chelsea-Manchester.
Åkte där ifrån sjukt nöjd, Peter helt förkrossad.
Väl hemma gjorde vi ordning en hel buffe med mat, mätt och belåten satte vi oss framför tvn och POFF, vaknade av att de va söndag. Idag har vi inte gjort många knop. Åke och Elisabeth åkte hem vid 4. Tiden går fort.

Fick besök av lillebror nu på eftermiddagen också, så nu sitter han och Peter fast klistrad framför tv-spelet och spelar fifa10 och skriker. Sötnosar :)

Nu när jag har varit vuxen och seriös hela helgen så är de väl lika bra att fortsätta med de och spela bingolotto ikväll, så tofflorna och koftan är på och 1:a vals pennan vald, extra pennor framlagda.
EN TIMME OCH EN KVART KVAR!!! svetten börjar rinna... jävlar va jag ska vinna! Om Togga tar min vinnst ska jag fan visa han varför man inte ska göra en gravid kvinna upprörd!

xxx P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0