inga konstigheter



Tvätttid, kul...de gör ju verkligen måndágar mindre tråkiga.
Men tvätta är väl ett måste, fast jag tycker att de skulle vara mycket bättre om alla gick naken.
Jag får tydligen inte sätta lagar och regler. Tyvärr.

Jag hoppas att den här veckan rullar på ganska fort, känner mig lite halvseg och förkyld.
Men de är inge synd om mig för de, även om jag skulle vilja att hela världen stannar upp och tittar medlidande på mig och säger "naaaw stackars Petra".. men nej. Inte de.
På lördag ska jag och Peter iallafall ta med Elias till djungelhuset och leka, eller ja, Peter får nog leka mest
med Elias eftersom jag inte är så himla smidig och kan krypa igenom alla hål och nät. Ska bli mys iallafall. <3

Igår låg jag och Peter i sängen nästan hela dagen, Peter hade huvudet på min mage och pyret sparkade och rullade runt som aldrig förr, våran son är en liten vilde. ååå, kan de inte vara 17 augusti nu då?! jag vill! Nu nu nu!! :) Hämtade ut ett startpaket på barnenshus i lördags, fick en blöjhink och blöjor+lite mer små prylar som behövs i början. De gjorde ju inte saken bättre precis. GAAAAH vad jag längtar.

Jaaaha, och annars händer ingenting.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0