inte riktigt med



att försöka blogga samtidigt som man ska kolla på fotboll (Bar-Int) de är inte de lättaste, de här är mitt andra försök att blogga ikväll..

Ikväll vart de löpband 45 minuter, pantera i hörlurarna och svetten rinnandes. Jag älskar att träna, svettas och känna att jag kroppen kämpar. Och nu när vi är två som tränar samtidigt räcker 45 minuter gott och väl för att jag ska svettas.

nu gjorde inter mål btw.... 2-1...

Jag mår bra, träningen är igång, trivs så in i helvete på jobbet, pyret sparkar på.. jg trodde aldrig att jag skulle gilla att bli sparkad i magen, men jag älskar de, fast han kunde ju fått vara lite lugnare på nätterna ;)
Jag och Peter har de så jävla underbart tillsammans så ni skulle bli spysjuk om ni bara visste va gulliga vi är mot varandra här hemma. KÄRLEK är fan bara förnamnet. är fruktansvärt nykär!

och imorgon går vi in i vecka 24. De ni!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0