effektiv



Idag har jag varit aktiv nästan hela dagen.
Jag har varit ute på promenad med Hugo, gick upp på mammas jobb och hälsade på en sväng, gick en större runda och sen förbi affären för att handla inför baket.
Har även fått tummen handlat ögonbrynsfärg, de va på tiden kan jag säga.
Så jag har alltså bakat kärleksmuffins med vit choklad i, städat hela lägenheten, pussat på Hugo, spelat tv-spel och nu väntar jag på att mina kära man ska komma hem så jag får pussa på han.
Sen får vi främmande av Robert och Mari, sen ska jag träna och om klockan inte säger ifrån så ska vi även gå till pappa och hälsa på han, Simon och hundarna.
Puh, jag känner att jag är lite värd att sitta ner med ett stort glas kaffe och bara luta mig tillbaka i soffan.

Idag har systemet kommit också! yey! Så de blir att testa ljud och sånt kul ikväll, skönt att slippa koppla in massa kablar och skit, för de behövs tydligen inte, dom är typ...sladdlösa eller nåt sånt :P
Sweeeeeeet!!
Men bärselen har icke kommit, så jag hoppas på att den kommer imorgon :) inte för att de är jättepanik att jag behöver den en jag vill ha den nu iallafall :)

ja just de ja.. vi va på bvc igår som sagt och Hugo väger nu över 3kg!! Storpojken... ja vikten va 3,1kg.
Inte så konstigt att han gått upp så mycket, han äter ju som en hel karl.


Nu blir de till att slappa och längta efter Peter <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0