:)



regn idag igen.. men de gör väl inget.
Eller jo lite gör de väl.

Igår gick dagen väääääldigt långsamt, men när väl Peter kom hem så vart de bra igen :)
Matade lillen och gick ut på powerwalk med mamma, men halvvägs så ringer Peter och jag hör hur en riktigt förbannad Hugo skriker efter mat i bakgrunden. kul kille. då hade vi hunnit gått 40 min, de va bara att springa hem då. Men skam den som ger sig, vi tar promenaden ikväll igen och hoppas på att han kan hålla sig mätt i åtminstonde en timme. När jag väl tycker att jag lärt mig hans matrutner så ändrar han dom.
Först åt han varje timme, sen varannan timme, ett tag var tredje timme. och nu äter han lite huller om buller.
Men jag lär mig nog till slut och han också för den delen.

Idag spelar jag ac/dc flr Hugo, han njuter, de märks. :)
Men vem gör inte de när man lyssnar på dom?

Nu är de bara 1 och en halv dag kvar till älskling är pappaledig, de ska bli mysigt att ha han hemma med oss.
Hitta på massa saker vill jag göra, om de är bra väder, är de sånt här väder som nu så är de inte fy och skam att sitta hemma och kolla på en bra film.

Har beställt hem ett hårfölängnings paket nu, med tång och allt så nu ska håret snart fixas till och bli snyggt igen :D

nu ska jag försöka få i mig nåt ätbart, med matlusten är fortfarande borta. har inte haft någon aptit sen förlossningen, måste nog bli bättre och äta fast jag inte är sugen.
jaja hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0