lycka


En dag med bara mig och Hugo..

vi klev upp runt 10-halv 11 imorse för att äta och göra oss klar för dagen.
Hugo åt, och sen somnade han igen, Jag fick tid för mig själv och gjorde mig ordning, drack kaffe och åt frukost i lugn och ro. Efter en timme vaknade lillen och vi hade soffmys och kollade på film.
Sen vart de promenad, gick upp till "jobbet" och hälsade på en sväng, sen gick vi en längre runda ute. skönt att äntligen regnet höll sig borta, blir väldigt långtråkigt att bara sitta inne hela dagarna.
Och jag har ÄNTLIGEN lärt mig att ta upp och ner vagnen för våran trappa här hemma, inte så himla smidigt kanske men jag klarade de, och Hugo som inte ens vaknar även om man skulle smälla av en granat vid vagnen låg snällt och sov när jag dunsade på med vagnen. Men jag ska nog ändå fixa så att vi skruvar dig nå träskenor, blir lite smidigare och lättare :)

Och nu när han är nyäten igen så hamnade han åter i paltkoma och ligger nu och sover sött brevid mig  soffan. Så nu har jag även passat på att fylla i och skriva under massa papper som kommer varje dag angående Hugo. allt från vilken hälsocentral han ska va skriven på till information ang hans namn osv till skatteverket, de är fan inte lite man ska fixa för dom små.
Sen ska jag väl passa på att plasta in och laga mina gamla barnböcker som mamma va förbi med häromdagen. Dom är lite sönder läst om jag säger så.. men de går att laga, antingen med plast eller silvertejp :P

nu ska jag fortsätta pyssla :)
Hej då!













Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken söt liten kille . =)

2010-08-11 @ 15:29:18
URL: http://yhannan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0