utflykt



'jag och plutten ska åka in till stan idag och möta upp älsklings Peter när han slutat jobba.
Så nu hoppas jag att Hugo tänker matcha så att han äter precis innan vi ska åka, eller att han möjligtvis äter på bussen, för jag är inte riktigt bekväm med att sitta bland folk på tex ett fik och amma.
Sist hade jag med mig en filt som jag och Hugo gömde oss under när han skulle äta :P
De gick iof bra men..näe, jag hoppas som sagt att han vill äta innan vi åker:)

Och äntligen så är de helg, vilket betyder att Peter kommer vara hemma och leka med oss.
Blir lite ensamt på dagarna, fast igår va en rolig dag, Hugo var vaken mest hela dagen och vi va ute på promenad och han låg och "prata" hela rundan :) De va en rolig dag.
Men jag tror han tar igen sömnen som han miste igår idag istället.
Så nu har jag hunnit gjort mig ordnig och klar, fast de är 2 timmar kvar till vi ska ta bussen.
Men som sagt helg! De nnebär också massa mys och skratt. åh vad jag uppskattar fredagkvällar nu. Mer än förrut när jag jobbade.

Nu blir de en taktikvila med lillen <3






Kommentarer
Postat av: Jossan

Man undrar ju vart bebisen fått plats när den låg i magen, satan vad fräsch du är! :)

2010-08-20 @ 20:43:34
URL: http://tensby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0