vi <3



I fredags hade vi en eftermiddag på stan tillsammans alla 3, ja hittade en kofta som jag köpte.
Sen fanns de inge mer fint, inget som jag hittade iallafall, vilje köpa lite mer kläder men jag hittar aldrig något när jag springer i dom där jävla affärerna i Östersund, nej tacka vet jag nätet. Beställer hellre hem kläder.
Hatar att testa och springa ut och in i butikerna och trängas bland folk.
Men de va mysigt iallafall, vi gick och fikade, strosade runt på gågatan och va allmänt kär.
Hyrde 3 filmer också, sen tror jag inte att de blev så mycket mer...eller jo, en mössa till Hugo blev de också.
kom hem rätt sent så pojken åt och fick snällt lägga sig i sovrummet och vi tillbringade kvällen med en rolig film och massa mys:)

Igår fick vi sovmorgon, vilket inte är ovanligt alls, men halv 11 fick vi sova till, sen ville Hugo komma över till oss i sängen, han somnade om men vi gick upp och började dagen. När lillen vaknade gick vi ut på promenad, hälsade på R och M. När vi kom hem igen va de grillning som gällde, åt förjävla god mat.
När vi va mätta som svin, så vart de ryggläge i soffan och ännu en film.
Extra mysfaktor blev de ju efetrsom de blixtra, åskade och regnade skitmycket igår kväll.
Så de blev tända ljus också. Hugo vaknade dock av bullret och skrek i panik, fick lägga han på Peters bröst och lugna ner han lite sen somnade han igen.
Tycker de är lite konstigt att han vaknade av de, han brukar ju inte vakna av att jag dammsuger, spelar musik eller smäller i luckor och sånt. Han vaknar aldrig av oljud. Men åska vaknar han av...

Idag har vi tvättdag, men eftersom de är finväder så tänker vi nog pausa tvättandet och gå ut en sväng.
en lugn dag ska vi ha iallafall.
Och ikväll blir de att kolla på sista filmen som vi hyrde och sden ska vi även hinna med att kolla på "no country for old men".. bra film!

hejdå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0