bara trams



Nu får jag ha min älskade hemma med mig och Hugo i 10 dagar, ska bli riktigt mysigt.

Helg igen ja, igår åkte Peter och Marcus och fiskade, jag och Hugo satt hemma, eller inte hela tiden, vi gick en promenad också. Sen började de regna så jag satt inne och läste massa tidningar och Hugo sov mest.
Kvällen började vi med tacos, och självklart så vägrade lillen sova just när vi skulle äta, han ville vara med heeeeela tiden. De va även meningen att vi skulle äta glass till efetrrätt, men ingen av oss fick i sig något mer på hela kvällen. Tv fick vara avstängd iallafall, vi tände lite ljus och satte oss och spelade poker :)
De är myskväll de! Ljus och poker. Hugo valde att sova skitlänge igår på kvällen, 4 timmar!
Jag höll på att sprängas kan jag lova, och jag ville inte väcka han heller, så de va bara att härda ut.
Lika på nätterna, han sover som en stock och jag bara väntar på att få mata han för att inte ha sånna jävla späningar. fast...jag ska väl vara glad att han sover på nätterna.

Idag då... har varit ute på promenad igen, med både vagn (och Hugo med förstås :P), man och hundar.
Clintan och Devil är galen, eller ok Clintan mest, vilken man.. skulle hela tiden gå sakta framför vagnen, försökte vi gå med vagnen på andra sidan så flyttade han sig retsamt efter, han är förjävla rolig, pappa gjorde en liknelse med Clintan och Flin i lejonkungen, han hygenan som är lite efterbliven och alltid har tungan hängades utanför munnen, och man kan fan inte beskriva den hunden mer perfekt än så.
Devil hade dock inte tid att jävlas med oss, han fokuserade mer på att gå snabb och komma hem nångång :)
En rolig promenadrunda blev de iallafall. Får se om de händer nogot spännande när vi går ut snart igen med dom små liven.

Imorgon ska vi åka till stan och handla madrass och spjälsängsskydd, för nu ska Hugo snart få förflytta sig från vagnen till spjälsängen, jag har kanske inte skrivit förrut att han totalvägrar sova i vaggan, överallt annars går bra men inte vaggan, så nu har vi fått låta han sovit i vagnen och sängen på nätterna.
Men nu jävlar ska de handlas så han kan sova i sin egen säng :) och i våran säng ibland ;)

och nu mina damer och herrar ska jag ta och dricka kaffe, mysa med min aälsklingar och kolla på en bra film.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0