familjen



Idag har vi fått tagit de lite lugnt tillsammans, sov till efter 9 alla 3.. Hugo va den som helst av allt inte ville vakna imorse. så han sov, och sov...fick väcka han så han skulle få i sig lite mat. sen somnade han igen...
Har varit ute och gått en sväng, han har fått träffa endel folk den lille, inte för att han märker av de... ja, som sagt han sover ju bara, va upp på dagis och lämnade min nyckel och sista lönerapporten, de kändes lite trist faktiskt.
Speciellt när barnen kommer springade och kramar en och så, då svider de lite i hjärtat.
Men jag har ju min egen lilla knodd att pussa på nu ;)
Efter promenad och en taktikvila så väckte Peter mig för att maten va klar, och gud..de va längesen de va så gott med mat!! stuvademakaroner och korv, jag får äntligen behålla maten och allt smakar så himla gott, men de här slog fan allt, hemlagad mat!

Nu på eftermiddagen fick vi besök av morfar John som Hugo låg i famnen och myste med.
Och ja nu ligger han och sover, igen. Social kille.. :)
Peter ligger också och vilar, så jag passar på att uppdatera här ett sväng och ha lite egentid... känns konstigt att ha sånt redan, och har haft de sen dag ett, nu är ju Hugo bara 3 dagar gamal, hans sovrutiner lär ju ändras ganska stort kan jag tänka mig men jag trodde inte att man skulle ha så här mycket tid för sig själv md en nyfödd i hemmet. Fast oftas ligger jag ju brevid han iallafall och bara stirrar mig blind på miraklet.

Livet är fan underbart!

Tack för alla gratulationer och lyckönskningar, har dock inte orkat svara på sms, endel samtal, eller kommentarer på facebook och allt va de är, men jag uppskattar allt ni skriver. Massa kärlek till er alla!




<3

Kommentarer
Postat av: macknow

Åhh ne liten docka!! Hugo alltså ;)

Jag har vart och köpt en liten gröt till han idag jag :)

2010-08-03 @ 19:38:54
URL: http://macknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0