Morgonstund.


Go morron!

Sitter i sängen och dricker kaffe efter en.. ja kanske lite misslyckad frukost.
Smög upp ur sängen medans älsklingen sov, och eftersom jag är sämst så lät de som en elefant som tappat balansen på ett plåttak. Skulle göra en mysig söndags frukost, så jag började koka gröt och ägg, glömde gröten på plattan eftersom jag skulle fixa kaffe på samma gång, fick för mig att äggen hade kokat alldeles för länge så jag tog av dom iallafall, ställde fram juice och mackor. Allt såg jättefint ut. MEN, Gröten va bränd och cementliknande, äggen va inte kokta ett dugg. Så de blev alltså en vnlig frukost med mackor och kaffe. Jag som kämpade så hårt :(

Vi ska väl snart ta och fortsätta med packning och sånt, känns som om man har gjort de mesta som går att göra, men icke, har ju bra gjort de lättaste än, sen har vi ju två förråd fulla med saker, alla glas och tallrikar som ska packas och färg som ska skrapas. Usch vad tråkigt!

Håller på att kolla efter en ny soffa, måste ha en nu, våran är för liten. Och tvn håller på  att sprängas ser de ut som, så ja de blir väl till att köpa ny. billigt..nej! :/ måste väl ta av våra sparpengar, som egentligen absolut inte får röras! Men de måste ju faktiskt göras. :)


hejdaah.

xxx P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0