ja jag vet....



5 arbetsdgar kvar sen jävlar tänker jag ha en vecka semester!
Känns som att jag verkligen behöver några dagars vila och ledighet.
Sen är de jobb 2 veckor till, ja och sen tänker jag nog försöka få ut min lilla bebis.
30 dagar kvar alltså, de är inte illa... fan de är ju skitsnart ju!
Och pyret sparkar och trycker så in i helvte, så ibland tror jag att magen ska spricka faktiskt.

Blev inget zoo i veckan heller, dagen vi skulle åka så regnade som fan, de sög. Men vi ska ta de någon helg framöver.
Åkte iallafall in till stan och köpte sista sakerna till bebis, skötbädd och oljor och sånt.
Nu får han inget mer förrens han är 15. :)

Imorgon ska toaletten bli klar också, den renoveras för dom som inte vet.
Har varit utan dusch och toalett ett tag nu, inte lätt när man är höggravid att vara utan toalett, och inte badkar heller för den delen, är ju skitskönt att lägga sig i ett varmt bad när värkarna är som jobbigast, men de har gått ganska bra utan också, men som sagt imorgon är de klart! och vi kan äntligen börja inreda badrummet med allt som inhandlas.

Jaaa och jag kräks fortfarande hela tiden efter jag ätit at, ingen förändring på den fonten, men fortfarande inget illamående heller, så jag får helt enkelt leva på fil och yoghurt sista tiden för sånt får jag behålla oftare än vanlig mat.
Träningen går bra iallafall, har ju dock gått över till raska långpromenader varje dag nu istället för hårda träningspass.
Känns bra de också, fast jag längtar fortfarande efter ett riktigt hårt jävla träningspass, att träna så hårt att svetten rinner och man känner sig spyfärdig..kroppen är helt slut och man orkar inte ta ett steg till. Då trivs jag, då är jag nöjd.... inte länge kvar tills jag få göra de nu! :)

Och slutligen...helgen då.
Har sovit hos pappa från torsdag till lördag. Myst och pratat, grillat och kollat på tv.
En lugnt och skön helg. Härligt att få umgås med pappa ett tag. <3

På lördag eftermiddag åkte vi med mamma till svensta och passa på att åka till hoverbergrottan
och hoverbergtoppen och fika. De va kul!

men nu ska jag ge min käraste lite massage, sen ska vi gå till pappa och duscha:)


 

Kommentarer
Postat av: macknow

Om dom inte har ändrat på något sedan Kelly föddes, så får man en liten bag med oljor, salvor, några blöjor osv. på BB efter att man har kläckt!

2010-07-18 @ 18:27:49
URL: http://macknow.blogg.se/
Postat av: Petra

oh! hoppas dom inte har ändrat på de :P

2010-07-19 @ 16:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0