knepigt.



värkarna har börjat lugna ner sig..tack och lov för de.
Men tror fortfarande att ett revben är av eller iallafall har en spricka i sig, de gör så in i helvete ont.
Tåg resan gick hyffsat bra, lite obekvämt. Men helt ok.
De första jag gjorde när vi kom fram till delsbo va att lägga mig i soffan och taktikvila i 3 timmar.
Social tjej....

Men nu sitter vi och kollar på tv jag och Elisabeth, Peter och Åke for iväg för att fiska för några timmar sen, får väl e när dom kommer tillbaka.
Imorgon tror jag..hoppas jag att vi åker in till hudik och kikar lite i affärer, får dagen att gå, vill hinna träffa Per, liselotte och lukas också när vi är här. Men vi ska ju vara här till Fredag så vi har ju tid på oss, men som sagt jag vill hitta på massa saker, inte bara sitta still på ett ställe när vi väl åker bort.

ca 20 dagar kvar till bf...sjukt. och ändå ska vi räkna på att de blir mindre dagar, DE känns ännu mer sjukt.
Snart är vi föräldrar.. fast jag räknar med att de kommer gå över tiden, oftas är de så att om folk säger att de blir tidigare så blir de egentligen senare.. så jag chansar på att han kommer komma ut typ en vecka efter bf...
Men illafall, snart är jag mamma...och Peter är pappa. hur konstigt är inte de då????
Och hur mysigt låter de inte då. jag ska bli mamma!! gaaaah. nu får jag lite panik haha...

hej då...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0