Älskling kom hem nu!



Ännu en kväll ensam, jag fick en inbjudan till middag och spel hos Robert och Mari. vart tvungen att tacka nej.
jag är trött som vanligt, va på motormässa idag, fina bilar. Slarvat med järntabletterna så jag är som en zomie, kommer nog somna tidigare ikväll än igår till och med.

ja just de.. gårdagen, åkte till staden med mamma på eftermiddagen, ganska farligt att släppa lös oss på stan med nyinkommen lön och allt. Blev mycket fint, två linnen, 2 par tights, 2 par skor (köpte nog två av allt som de verkar) underkläder, morsdags present, bebiskläder, ett par skor åt Peter och en parfym, fast de vet han inte om.
De får han när han kommit hem imorgon kväll. SOM JAG LÄNGTAR! hur som helst, köpte även massa smink och min älskade havandeskaps olja kom jag till och med ihåg att köpa, annars hade jag nog brytit ihop om jag skulle behöva vara utan den en dag. Mm, ja men de va nog allt som inhandlades. kul va de.
Kanske inte lika kul att kolla kontot efteråt men va fan lite kul måste jag ju ha. :)
Kom hem vid kvart övet 7 på kvällen, halv 9 sov jag. inte ett dugg senare, möjligtvis att jag somnade tidigare till och med.

Nu längtr jag till imorgon när Peter kommer hem och tar hand om mig, känns tomt här hemma.
Ingen som smeker mig på magen när pyret sparkar mig för hårt på revbenen, ingen som ger mig massage när jag har ont, ingen som kramar mig när de känns lite jobbigt och tungt. Jag vet att de bara är två dagar han är borta men för mig är de länge, jag vill alltid vara med Peter, sen jag blev gravid har jag fått ett mycket större behov av närhet och sällskap, att han alltid ska vara brevid mig, som en säkerhet, trygghet och allt de där.
Har aldrig varit såhär kärlekssjuk och klängig förrut. Men de känns mysigt att känna känslor, när jag tidigare flytt från sånt, nu har jag överskott av kärlekskänslor och närhetsbehov. awesome! jag älskar min man och mitt lilla pyre. Kom hem älskling. :D

Nej nu ska jag sluta tönta mig och inta ruggläge i soffan och kolla på en film, sova snart tänker jag göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0