:(



Hemkommen från MVC, har pratat igenom förlossning och jag känner mig mycket lugnare och tryggare.
Fick ett stödbälte som barnmorskan tyckte att jag skulle börja använda eftersom min rygg är överrörlig och sjuk. Ett rosa, fiiiiiint haha :P och magen har växt på bra, mätte 28 nu. inte illa.
Och ja allt såg jättebra ut och hjärtljuden lät kanon. va bara ryggen och ja blodvärdet va ju lågt också men inge farligt. Hon tycker att jag ska ansöka om havandeskapspening, men jag vill/tänker inte sluta jobba.
Kan ju alltid ansöka men jag behöver ju inte ta ut den om jag inte vill:) Så länge kroppen mår bra, barnet mår bra och jag själv också förstås, så ser jag ingen anledning till att inte jobba.


Ska ta och hjälpa Peter att packa snart, han oh grabbarna ska till fjällen och fiska hela helgen, jag får snällt stanna hemma och vara ensam, stackars mig:(
Hur ska jag klara mig i två nätter helt ensam, eller jag är ju inte ensam jag har ju Pyret och Rocky.
Fast de kommer vara tomt, jag är sjukligt beroende av närhet, en natt är ok, de kan vara ganska skönt att vara själv hemma då, men nu är de från imorronbitti till söndag kväll. Jag får väl kanske ta och ringa en vän.





Kommentarer
Postat av: Z

Du och Sara.F har fått samma datum va?

2010-05-27 @ 19:32:24
URL: http://awomantolove.blogg.se/
Postat av: Petra

njee jag har 17 augusti, hon har väl 2 veckor efter mig tror jag :)

2010-06-20 @ 21:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0