färdig.



Kom hem för ca en timme sen från föräldragruppen, vet inte riktigt vad jag ska säga om den saken, inte min grej kanske, de här med stora grupper. Kände mig lite obekväm. Men de kanske blir bättre andra gången. Vi får se.

Fick en barnvagn av mamma igår, och fan va fin den är. Jag älskar den!

Är skittrött nu iallafall, funderar på att gå och lägga mig nu, fast de känns lite osocialt.
Har till och med skippat träningen ikväll pga att jag inte har någon energi eller kraft i kroppen.
Så här får de ju inte vara. Jag får ju ångest av att hoppa över en dags träning.
Inte alls bra.

Nej jag orkar inge mer. gonatt....



Kommentarer
Postat av: ----

De kanske inte är så jävla bra och träna ihjäl sig när man är gravid..ta långa promenader istället, acceptera att man går upp i vikt och tänk en aning mer på bebisen än dig själv!! Man får bli fet!

2010-05-07 @ 09:54:06
Postat av: Z

Men herregud, vem har pratat om att träna ihjäl sig? Hon kanske tar det relativt lugnt när hon tränar även om hon tränar varje dag. Jag tror det är bättre att röra på sig än som vissa sitta i soffan och göra inget dom 3 sista månaderna.

2010-05-08 @ 20:50:32
URL: http://awomantolove.blogg.se/
Postat av: Sara Fält

Barnmorskan sa till mig att det är bra att träna..Man ska leva precis som innan man blev gravid! Lyssna inte på personen som säkert inte har en aning om vad h*n pratar om...Man känner själv när de e dags att sluta!

Kram Sara

2010-05-09 @ 20:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0