Jag ger er...



Inte riktigt nyvaken men förtfarande väldigt yr. Har inte öppnat ögonen riktigt.
Var ju tvungen att kliva upp vid halv 9 imorse eftersom magen tjöt av hunger och pyret sparkade, så jag hade inget val, inte Peter heller, ville inte kliva upp själv och äta frukost så jag drog med honom i fallet.
Men nu är vi mätta och belåtna, mannen har intagit ryggläge i soffan och jag.. sitter ju här.
Usch, blä och fan. vi har tvätt tid idag. tråkig jävla dag de kommer vara.

jag ska egentligen inte skriva så mycket nu, för jag ska ju som sagtgå till tvättstugan.
Men jag har tagit kort på naken mage nu eftersom de har varit mycket tjat om de så har jag tänkt efter lite, haft ångest, tänkt över saken och tillslut gått med på att lägga ut ett kort. Forfarande så är de ångestframkallande för mig att lägga ut ett sånt här kort, men jag förstår väl kanske att vissa vill se. så okey då.... here you go.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0