mysig kväll, jobbig natt



valborg igår.. tror de va första gången på flera herrans år som jag inte va på mårtensväg och kollade på brasan och drack öl i glada vänner lag. Vi spenderade kvällen hos pappa och kollade på tv, regnet öste ner och ingen av hos hade någon ork eller lust att gå någonstans. Så vi myste ner oss tillsammans i soffan istället.
Igår hade jag öppning på dagis så jag fick sluta kl 12 redan, och kunde åka in till stan i tid och möta upp Peter för en dag med shopping. De blev två parbyxor, en tunika, solglasögon och ett par örhängen. Till pyret blev de en body, en filt med barbapapa, 3st nalle puh tavlor och ett set med body, byxor och mössa mm. är tänkt att vi ska ta med de till bb, som första klädsel. riktigt gulligt är de. Peter köpte ett par byxor han också. :) en bra dag med andra ord.
Fick även träffa våran kära vän David över en sen lunch, vilket var jävligt trevligt, inte så ofta jag hinner träffa mina nära och kära nu för tiden när jag jobbar i Hackås på heltid och är en trött och gravid liten tråkmåns.
Men igår blev de av. :)

Nu sitter vi hos mamma, har huset för oss själva till imorgon så vi passade på att gå hit och låna de, komma ifrån sitt eget et tag, inte för att de är så långt hit men de är ett litet ombyte. och just nu räcker de för mig. Bara jag slipper sitta hemma så är jag skitnöjd faktiskt. 

Har haft den jobbigaste natten under hela graviditeten i natt, mådde illa, kräktes mest hela tiden, fick ont som satan i magen efter alla jävla hulkningar, man har ju inte precis mycket mat i magen som man kan spy upp kl 3 på natten.
trodde jag skulle kvävas. Försökte väcka Peter men de ända han fick ur sig va att katten sov i garderoben. Sen dog han igen. Snällt :) Men idag mår vi bra och pyret har sparkat så han har nog hämtat sig efter natten han med :P

Nu blir de en taktikvila ett par timmar, Peter är på sånt rethumör och jävlas med mig hela tiden så jag nu är jag trött.
Han får roa sig själv:)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0