P<3P<3P



Jaha, fredag kväll och jag sitter hemma helt själv.
Hade jag inte varit så trött så skulle jag kunna gå och hälsa på någon men min kropp strejkar totalt.
Har ont precis överallt, till och med i ögonfransarna, eller nej där överdrev jag men jag har faktiskt skitont.
Trodde att de skulle vara ganska skänt att vara ensam hemma ikväll, och bara vara med mig själv och pyret.
Men nej, jag saknar Peter nå fruktansvärt mycket, vill att han ska vara här med mig, kramas, dela filt och kolla på alla skitprogram på tvn. Men de är bara 4 timmar kvar tills han kommer hem, tänker försöka hålla mig vaken och attackera han med pussar och kramar när han kommer hem. Får se hur de går. Fan va jag längtar efter min man.

För att få tiden att gå så tänkte jag försöka se en film och mysa ner mig i soffan, men just nu är de omöjligt.
Pyret har börjat trycka fötterna mot revbenen, alltså inte en hård spark och sen är de över untan han verkligen trycker fötterna hårt emot och jag kan nästan höra hur han skrattar lite elakt åt mig. Men som sagt om han slutar göra illa mig så jag kan lägga mig ner eller sitta skönt i soffan så tänker jag kolla på en film så jag får tänka på nåt annat än Peter.
Fast de verkar vara näst intill omöjligt.



Magen växer fort nu, och varje dag händer de något nytt där inne. Helt jävla underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0