filmmys



Vaknade upp och såg att de va vitt överallt ute, va fan!
Som tur är har de regnat bort nu, ganska skönt att de har regnat hela dagen.
Då är de ju tillåtet att mörklägga hela lägenheten och mysa ner sig i soffan och kolla på film hela dagen.
Såg Avatar idag, blir sjukt besviken när bra filmer tar slut, jag vill att dom ska pågå i evigheter.
Har inte gjort många knop idag, har legat/suttit i soffan hela dagen, brottats lite med Peter, kramats en hel del, lagat pannkakor, och jag är ju så jävla bra så att jag lyckades vända 3 hela pannkakor och 2 halva i luften, inte illa alls. Och god blev dom. som fan.

För att inte få liggsår och för att få trötta ut kroppen och pyret så blev de träning även ikväll, skönt.
Så nu ska jag vägra duscha tills hockeyn är slut, lika bra att sitta och lukta svett, då känner jag mig ju som en av spelarna lixom.
Peter står och sjunger, och försöker samtidigt ta av sig byxorna, som en förberedning till matchen...typ.

Imorgon får jag ha en ensamhemmakväll igen, ta hand om mig själv och pyret.
Sånt behövs, eller rättare sagt, skönt för Peter att komma bort och dricka öl och umgås med sina polare, inte sitta och vara sympatigravid hemma med mig :)

Nej nu ska jag koncentrera mig på matchen, sverige börjar ju JÄVLIGT bra... eller inte. herregud.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0