Jävligt bra dag



Har nyss kommit hem efter en strandpromenad med älsklingen.
Grymt fint är de när man går längst sjön och har solnedgången framför sig.
Gick och kasta stenar, pussades och prata massa strunt.
När vi kom ner till båthammnen blev Peter attackerad av en stor bäver, de va lite läskigt.
Jag tror att han blev lite skraj, Peter alltså, bävern blev nog nöjd över att ha skrämt iväg oss.

Tidigare ikväll har pappa och lillebror varit här och ätit middag med oss, mycket mysigt.
Har även varit på Dollarstore idag och kikat lite, handla nödvändliga saker för en gångs skull.
Sen tror jag inte vi har gjort så mycket mer, ätit glass i solen och haft en jävligt bra dag/kväll helt enkelt.

åhh, just de... fick en riktig sovmorgon av pyret imorse, blev väckt av Peter halv 11 med frukost på sängen.
Skönt att få sova ut riktigt en morgon iallafall. Däremot så kom Rocky till mig inatt och började gosa in sig i håret, och innan jag visste ordet av de så satte han klorna i hårbotten på mig och drog till, inte så jävla skönt kan jag ju meddela.
Då åkte han ut. Kattjävel.

Nu blir de dusch och sen ska jag med våld kramas med Peter.




Far <3



Lillebror <3




Peter leker vid sjön ;)



Rocky







De va allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0