fail.



Mysdag+tvättdag. Går hyfsat bra att blanda. Men lite ströande är de när man sitter och kollar på en bra film och måste pausa för att springa ut till tvätten. Men de funkar. Regnet öser ner ute, de betyder ju faktiskt att de verkligen är en lat söndag, inga undantag. Fast jag tänker ändå ge mig på träningsmaskinen ikväll för att känna att jag lever, men fram tills dess blir de att svulla choklad som jag nyss i panik sprang på affären och köpte.
Har aldrig fått ett sånt paniksug efter något, speciellt inte godis, brukar ju må illa av sötsaker, men tydligen så gör inte pyret de :) Så jag sprang i ösregnet, in på affären, slet åt mig en chokladkaka i farten och sprang hem. (jag betalade ju självklart också.) Men när jag väl kommit hem va kläderna så blöta att jag vart tvungen att byta innan jag fick öppna min kära efterlängtade choklad. Men nu sitter jag här ombytt och klar med en varm morgonrock och tofflor, har ätit två bitar choklad och nu vill jag inte ha mer. Lyckat!

Fick sovmorgon även imorse, vilket betyder otroligt mycket, efftersom jag orkar göra mer saker på dagarna, inte bara äta och sova. Igår va jag till och med uppe till ETT på natten!!! De va typ 6 månader sen de hände sist.
Peter va nog också lite halvnöjd över att inte behöva sitta uppe själv varje fredag ochh lördag kväll för att jag är så tråkig. Men nu är jag tillbaka på banan, eller ja vi får väl se om de blir fler gånger. Pyret har börjat boxa mig mellan revbenen nu och samtidigt som han boxar så vrider han handen på nåt knepigt sätt, väldigt obehagligt och taskigt gjort av han tycker jag, de skaver som fan! Men på nå sjukt jävla sätt tycker jag ändå att de är helt underbart att han håller på att rör sig och gör illa mig så mycket, aldrig en lugn stund.
Konstigt. 

Nu till veckan har vi både föräldragrupp och tid hos barnmorskan, jag får dåligt samvete att behöva ta ledigt från jobbet så pass mycket som jag gör pga av alla möten och träffar, men jag kan ju inte avboka heller, arbetskamraterna förstår ju att jag måste åka, men jag tycker att de är lite jobbigt att ta ut ledighet. :/ 
Men jag får nog lägga samvetet på hyllan sånna här gånger och koncentrera mig på de viktiga.

Filmer som sett och ska ses idag- Righteous kill och Pans Labyrint! AWESOME!

hej då.



Kommentarer
Postat av: macknow

NEJ NEJ!! Ingen förståelse här inte ;)



Klart du ska gå iväg på sånt! Själv är jag hemma imorgon för Alfons 4-års kontroll och hans tandläkar tid..Jippie..Tur att man kan VAB:a så fort barnen kommit ut iallafall :)

Ses på Tisdag!

2010-05-16 @ 19:45:34
URL: http://macknow.blogg.se/
Postat av: Petra

HAHAHAHA. jag behöver inte din förståelse, jag förstod ju att jag aldig skulle få den :P



nej inge syns på tid´sdag, stackars lilla jag är ju så sjuk så sjuk. :( Men jag har inge VAB. åhhh vad synd de är om mig. eller..jaa. syns på måndag istället då :P

2010-05-18 @ 13:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0