leker med livet



Har kommit igång med träningen igen efter förra veckans förbud. Har utökat passen med extra övningar
och fan va skönt de känns, helt otroligt att kroppen orkar egentligen med tanke på att jag har ganska mycket framtyngd ;) Men de går skitbra och jag är påväg tillbaka på de rätta spåret igen. SWEET!

Ja och måndag är de nu igen jah, undrar om jag någon gång kommer börja tycka om måndagar?
Är alltid sjukt trött och lite halvt illamående på måndagar. Tiden står stilla typ.
Äh, jag vet inte alls.
Men nu har veckan kickat igång iallafall och som sagt måndagen är över och nu känner jag mig fit for fight igen.
Löningsvecka är de också, inte illa alls. Fast de känns som att de nyss va löning. vart tar veckorna vägen?
Shit vad allt går fort när jag tänker efter, snart sommar. 11 veckor kvar till beräknad förlossning, lillebror blir stor och tar studenten..fan jag blir ju nästan tårögd när jag tänker på att han är vuxen nu, känns inte så, lilla, lilla lillebror <3 :) men som sagt de går fort och händer mycket.

Mår hur som helst toppen, allt är skitbra. Jag är så in i helvete lycklig.
Livet flyter på och graviditeten går som den ska utan konstigheter. Även fast de kan va lite obekvämt ibland men de är sånt som hör till ;) Jag har världens underbaraste, bästaste och snyggaste man som tar hand om mig och pyret. Jag har även väldens bästa mamma och pappa. Och självklart mina älskade bröder också.
Jag kan inte vara missnöjd med livet just nu. Eller ja om ni vill höra ett klagomål så tycker jag att de är lite för kallt ute, jag menar +0,5 imorse är väl kanske lite för kallt när vi börjar närma oss juni? eller de kanske inte är de?! Äh, skit samma, dom få soliga dagar vi fått har man ju verkligen uppskattat och tagot vara på så helevte jag ska inte klaga på vädret som en gamal tant.

nu ska jag släpa med mig älsklingen i duschen och sen blir de kvällsfika.
Och sen blir de sängen och en jävla massa mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0