kort dag


Ny vecka igen...

Va på bvc idag på rutinkoll. Hade alldeles för lågt blodvärde och blodtryck, fast jag äter starka järntabletter, så de är bara att öka dosen då. Men hjärtslagen va perfekta 140 slag/min, spelade till och med in hjärtljudet på mobilen :P
Mätte magen och så också, barnmorskan tyckte att jag hade väldigt spänd och hård mage, trodde först att de va sammandragningar, men icke, kom fram till att jag hade mycket magmuskler, inte illa haha...
På onsdag börjar föräldragruppen också, de händer mycket nu.

Känns skumt att de redan är kväll, fast jag är skittrött. Dagen har gått så in i helvete fort, jag har inte hunnit med i huvvúdtaget, hoppas hela veckan går så fort. Fast nu när jag ska öka dosen järn så kanske jag blir piggare och orkar med mer, skulle vara skönt att ha mer energi.

Nej de här har jag inte tid md jag måst träna, sen duscha. Sen får jag göra de jag kan och gillar näst bäst, sova.
Peter gillar jag bäst:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0