wroooom



Men fan vad helgerna går fort, och alla andra dagar också för den delen..

I fredags blev de hemma kväll med god mat och mys i soffan.
Fick massage av käraste och somnade som vanligt tidigt. Tråkmåns.
Vaknade vid halv åtta på lördags morgon av att jag va panik hungrig, fick med mig Peter upp och äta frukost med mig, fast de va inge tvång, jag frågade bara snällt om han ville ha, blev ganska förvånad över att han orkade kliva upp. Men de blev en mysig och väldigt tidigt frukost tillsammans, så när jag va mätt och nöjd så somnade jag i soffan, snällt:)
När klockan närmade sig tio så gick vi ut på morgon promenad och sen till Robert och Mari för en heldag ute på gården, fast jag stod i köket, vid spisen och lagade mat med Mari, men sprang även ut så mycket jag kunde för att njuta av den förbannat varma och sköna solen. Killarna som arbetade hårt ute på gården svalkade sig med öl, själv fick man nöja sig med vatten och päronsoda, de är sånna där gånger jag kan bli riktigt avundsjuk på att jag inte kan dricka. Men sen när jag smeker mig över magen och inser att jag har ett litet pyre i min mage så går allting över och jag tycker då fan att jag har de bättre :P Härlig dag! Åkte hem och duscha sen gick vi tillbaka och grillade med gänget. Och de blev ett vackert frieri som ägde rum under kvällen också. Grattis till Robert och Mari, inte bara till frieriet :)
 Som vanligt blev jag sjukt trött och va tvungen att ge upp och gå hem vid 7 tiden på kvällen, kändes inte så kul.
Men jag måste ju lyssna på vad kroppen säger. Somnade ganska fort efter vi kommit hem.

Idag har vi bara tagit de lungt, städat lite, haft fika gäster, kollat på fotboll ( CHELSEA <3) och så följde jg med mamma till mormor och morfars grav för att sätta lite blommor. Men nu börjar söndagen också lida mot sitt slut :(
känner mig inte redo för måndag.

Pyret har börjat sparka mig på revbenen nu, inte så jävla skönt vill jag påstå, men han lyssnar ju inte när jag petar tillbaka och säger åt han. :) Han rör sig jämt och hela tiden, önskar att han kunde ligga lite still på natten och skittidigt på morgonen ;) Ryggen är iallafall ganska trasig nu, men med stöd bälte och träning så kanske jag överlever.

Sen kan jag ju meddela den som kommeterat nåt inlägg förrut att jag inte alls tränar ihjäl mig, jag tänker på att hålla kroppen frisk, barnet mår bra av motion, inte av att man blir fet. De mår varken barnet eller en själv bra av.
Tack för mig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0