men dagen då?


Har inte hängt med alls. nu är den är dagen snart slut, men klev inte jag nyss upp ur sängen för att börja min dag? tydligen inte.

Jaja, vad har vi hunnit gjort den här korta dagen då?
Hugo har sovit ute två ggr idag, han sover alltid som en stock är han sover ute, vilket är förbnnat skönt för då hinner jag göra massa saker utan att vara rädd för att väcka honom. Fast egentligen behöver jag inte vara rädd att han ska vakna, ju högre ljud, ju bättre sover han.
Har hunnit handla hem lite mat, tränat, städat, ätit god mat med käraste, myst och lekt med hela familjen.
ja jag har fan hunnit med endel idag, är väl därför de gått så fort allting.
Hugo somnade för natten kl 9 som vanligt, och vi får våran egen tid tillsammans jag och Peter, som varje kväll. skönt att han håller sina hyffsat bra pojken :) Sover mest hela nätterna, någon natt får jag lov att mata han en gång. Ibland kan han även få för sig att ligga och bara prata med mig en stund mitt i natten bara för att senare trycka ur sig allt han har i sin lilla kropp (hur får allt plast i den btw?!!?? och sen när börjar jag skriva om barnbajs varje dag i min blogg?! de här börjar gå för långt!!) le lite, och somna direkt. Och jag får ju såklart kliva upp och ja ni vet...ibland tror jag att han gör de bara för att visa mig att varje natt inte är en dans på rosor när man har en liten.

Nu är de snart läggdags, morgondagen väntar.
Då ska jag göra en god gärning för en gång skull.
Sen får vi kanske finbesök av Sara och lilla Melwin.
Japp nu ska jag lägga mig för att få lite skönhetssömn.

sovgott.



på promenad. de gillas!




Läggdags, napp och snuttefilt är viktigt tydligen :)

Gonatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0