höst!



Hugo har visat sitt underbara leende för första gången igår.
Så sjuk söt. Jag satt och lekte med han i soffan, lyfte han upp i luften och sånna saker, sen när jag ställde han nr på mina ben, så trycker han upp sig och står raklång och LER!
Vackra pojke!
Så sen igår har jag lekt med han konstant för att få se de flera gånger om, 3 ggr har han gått med på att flina och le, men de är inget som kommer på betällning bara för att heller.

Nu har Peter börjat jobba igen, men de gör inget, de är ju helg nu :)
En de är väl bra att vi kommer in i vanliga rutiner igen, fast de va skönt att ha Peter hemma, lite avlastning.
Inte för att Hugo gör nåt väsen av sig än, nej, de är bara sova och lite joller emellanåt, kanske liten surläpp om de kniper lite i magen.
Idag har vi iallafall varit ute och gått en sväng, nu är hösten här..de är frisk luft och inte för kallt ute men inte heller sommar värme, vilket är skönt. Sen fick Hugo sova ute i vagnen medans jag tog de sista av storstäningen inne.
Nu ligger han här i siffan brevid mig och diskuterar, jag vet dock inte vad han säger men jag torr att de är nåt viktigt för han ser ganska allvarlig ut.
Väntar på att mamma ska komma hit så vi kan ut och gå. Blir ingen PW idag för att vi måste ta med Hugo eftersom Peter inte hunnit hem när vi ska ut.
Men de gör inget, huvudsaken att vi får en rask promenad!

Ikväll kommer Linda min babe hit och ska förlänga mitt hår, kommer bli kanon!
Och så jävla kul att umgås med henne, man hinner ju inte träffa henne allt för ofta eftersom hon jobbar hela tiden, tycker att hon ska skaffa en bebis och vara hemma med mig och leka.
Men som sagt ska bli sjukt kul att hänga ett tag, snacka lite skit och dricka massa kaffe.

oo jag och Peter bakade amrekanska muffins igår med dumle i, FY FAN va stora dom blev och goda!
och i förrgår duschade jag med Hugo första gången, den minen han gjorde då är fan de oligaste jag har sett och de sötaste förstås :D men han tyckte om de, fast va nog lite förvånad, såg ut så iallafall. :) men mys va de!
och en annan sak som hände igår va att vi hittade våran älskade katt rocky i sängen igår med blod runt om sig i sängen,baktassen va dubbelt så stor som den ska vara och han har ett djupt köttsår under tassen, stackars sötnosen.
fick inte röra han  eller gå ens i närheten, så vi gick över till våran granne Irene ( kattdoktorn:) )
så hon rengjorde de och linda på nåt på tassen som Rocky genast bet bort. och jävlar va förbannad han va efter de, Peter fick ju brotta ner han för att Irene skulle kunna göra rent och linda de, argare katt har jag nog inte sett. stackarn :( Men de verkar vara bättre idag och han har fått varit ute i små svängar så de är nog inte så jäte allvarligt, men vi får ju hålla koll så att de inte blir inflammerat eller att de är nåt i såret.

oj vilket inlägg de blev, nu ska jag genast avsluta.

Kommentarer
Postat av: Din Älskling

Faaan va bra skrivet, och sjukt roligt.

Nu ler jag :)

// Stolt pappa

2010-09-10 @ 16:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0