Intressant morgon.


Fick ett väldigt intressant uppvaknande imorse, Hugo började gny vid 05.15 av hunger, trodde jag.
Tog upp han och börjde mata...och vad gör pojken då?! Han bajsar på mig! Jag har alltså blivit nerbajsad. NERBAJSAD!! Sen tittar han upp på mig och ler, och är skitnöjd. Unge! Bara att kliva upp och tvätta av oss.
Hugo somnade ju om nästan direkt, dock inte jag. Gjorde kaffe och gjorde Peter sällskap innan han åkte till jobbet. Sen blev de yogaträning, styrketräning och frukost.
Vilken morgon.

Hugo ligger fortfarande och sover, och jag kan inte fatta att kl bara är 11, jag har ju hunnit gjort skitmycket men klockan verkar nästan stå still.
Vad ska jag göra nu då? allt blev ju städat igår och inte har vi stökat till nånting heller, de är ju galet.
Jag och Peter är experter på att stöka till, brukar ju vara så att jag måste städa varje dag bara för att vi aldrig plockar undan efter oss på engång. Men nu har vi tydligen varit duktiga.
Om de kunde sluta regna så skulle vi ju kunna gå ut en sväng men jag tror inte att jag får min önskan uppfylld.

Annars i veckan då?
Jo, jag och Hugo åkte in till stan och hälsade på David. Vi bakade muffins, drack kaffe och pratade massa strunt och inte strunt. Riktigt kul att träffa David igen, ibland känns de som att de blir allt för länge mellan dejterna. Skärpning! :)

Har tränat som en galning på sista tiden, skönt som fan. Rygg, mage, styrka och ben är de som körs på max.
In i helvete vilken träningsvärk, sweet. jag älskar att ha träningsvärk! En dags vila i veckan, inte mer!

Just de, förra helgen gjorde mina kära Linda hårförlängning på mig, hon är så duktig!
Fint som tusan blev de, skitnöjd!

Åter till nuet och kvällen.
Ikväll har vi blivit bortbjuden på middag hos pappa och Simon. Tacos står på menyn, riktigt nice.
Ska bli riktigt mys att umgås med grabbarna grus :P





Jag måste duscha, känns som jag fortfarande luktar bajs.

hejdå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0