Härliga tider.



veckan som gått, Peter har varit hemma med oss och lekt, myst och hittat på lite olika roliga saker.
På Tisdag va vi i stan och handlade ett par jeans åt mig, jag gick förbi hos pecka och diskuterade lite om min kommande tatuering som jag ska göra i oktober, länge dit, men eftersom de är en så pass stor tatuering så måste man ju börja skissa och fixa den i tid.
Fikade gjorde vi med Marcus, de vart även 3 hyrda filmer och sen hemresa.
Lite promenader har de blivit. PW med mamma varje dag också.
Snart, väldigt snart startar v med gymmet också. typ nästa vecka. Sweet!

I Torsdags va Peter och Marcus och fiskade, jag och Hugo åkte på 2 månaders koll på BVC, fast han bara är en månad. Tydligen spelar de ingen roll. så varför heter de då 2 månader koll? hur som helst så har våran lilla pojke blivit stor, han väger nu 3945g och är 52cm lång. Nu har han äntligen börjat kunna ha stl 50, dom kläderna som vi hade köpt till han som han skulle ha när vi kom hem från bb och så. Städade bort prematur kläderna igår, stl 40 och så, fan va små dom ser ut att vara, kan inte fatta att han va så liten för bara en månad sen.
Men han äter ju som en hel karl, så de är inte konstigt att han växer så mycket och snabbt, tur han inte äter ofta på nätterna iallafall, så sömn får jag ju. Ska absolut inte klaga på de:)

Igår va pappa och Simon här på middag, lagade inbakad kycklingfile, oc bakade paj till efterrätt.
Inte illa :D Sen kollade vi på fotbollen, och för första gången fick vi alla 4 erkänna att Zlatan gjorde jävligt bra ifrån sig på matchen. grymt bra ärligt talat.
Och de slutade ju lyckligt också.

Idag har jag, mamma och Hugo hämtat dopklänningen som han ska ha.
Jättefin är den, Hugo blir den första i 4:de generationen som döps i den, lite kul antar jag :)

Nu ska vi bada Hugo och sen blir de familjemys innan middags gäster anländer, och senare ikväll ska vi nog lägga plutten i spjälsängen lite tidigare så jg och Peter får ta hand om varandra lite. :)



Ser lite förbannad ut kanske :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0