snabb uppdatering:)



Men tänka sig, de är lördag och jag är vaken, trött...men vaken.
Kan inte sova riktigt eftersom pyret trycker och sparkar hårdare än någonsin. tusen blåmärken på insidan av magen..ja jag tror fan de!
Ligger och trycker på magsäcken så jag kräks så fort jag har ätit typ, har lite ork och så. Men jag mår ändå riktigt bra på nåt konstigt vis, riktigt jävla bra... men jag vill att han ska komma ut nu :)

Hade grillmiddag med Peter och hans kompisar igår. mycket trevligt. Senare på kvällen, eller ja inte så sent typ halv 10 så gick jag in och kollade på film, dom drack öl, fiskade och sånt skitkul.

Idag har vi ätit frukost ute i solen, gått på promenad till båthamnen, hälsat på hos min kära far och nu ligger vi och myser i våran nya skitstora soffa. Jag är strörtförälskad i Peter, han är finast i världen.
Så nu ska jag lägga mig brevid honom  och njuta av att han är bara min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0