IIIIHHHH!



Men äntligen sitter jag nyduschad i soffan och är klar för dagen.

Vaknade vid 4 imorse av samma kramper fast värre smärta som igår.
Ringde gynjouren igen, och denna gång vart vi tvungen att åka in..
Gjorde ett ultraljud och fick se lill pyret.. vackert! Allt såg jättebra ut och vi behövde inte oroa oss att de va nåt.
Synd bara att dom inte har någon förklaring till kramperna. Dom får jag väl leva med då...
Så nu längtar jag till de riktiga ultraljudet där man ser mer, kön och allt :D

Eftersom de va flera timmar tills de skulle gå nån buss hem så följde jag med mamma och fritidsbarnen till jamtli, grillade och lekte på den stora båten. Eller jaa, jag stod mest och frös om fötterna men barnen stromtrivdes.
Sen gick vi på marknaden en sväng.. eller ja vi gick mest bara igenom den för att komma till busstorget för att skicka hem alla barnen. Gick och fika, sen va de fan dags att åka hem och börja städa och tvätta.
Synd att avsluta en bra dag på en sånt tråkigt sätt, men fint blev de ju här hemma iallafall :)

Imorgon är de jobb på restaurangen igen, som jag har saknat dom små tomtarna, sen ska jag iväg på banken och ha ett sånt där möte som man måste ha om man ska bli vuxen, och sen blir de spa kliniken och gravidmassage! JAAA :D

Nu ska jag dra på mig Mötley Crüe t-shirten, vrida på systemet på MAX, ställa mig på bordet och ha världens jävla rockkonsert för Peter och Rocky. För är så in i helvete besatt av Mötley Crüe.


Peter säger att jag ska fika och gå och lägga mig.. Konsert=Inställd.

xxx P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0