min man han kan...



sitter och lyssnar på när Peter svär, han kan väldigt mycket svärord den här karln.
Men duktig är han, fixar bort alla kablar som legat runt listerna och sånt där.
Han kan allt min man. :)

men jävlar va varmt de har varit idag förresten, 23 grader i solen va de på dagisgården idag, inte illa.
Så jävla underbart att kunna vara ute från morgon till sena eftermiddagen med barnen och bara leka och springa runt. Eller ja dom springer, jag kommer efter så fort min runda lilla kropp orkar.
Och morgon dagen bjuder på ledighet, de är snällt. Men jag tycker ju att de är mesigt att ta långhelg, så jag jobbar på fredag, stängning till och med, jag tyckte de va lika bra att slå på stort.

Jaha och dagens uppdatering om graviditeten, går in i v. 27 nu, helt jävla otroligt va tiden går fort!
Har lite värkar och endel sammandragningar, men annars år allting skitbra. Eller ja, de gör faktiskt in i helvtee ont när han sparkar på revbenen eller urinblåsan, ibland sparkar han och boxar sammtidigt, bara för att jävlas, så blir jag lite sur och petar tillbaka och säger till han på skarpen!

Imorgon ska jag och Peter ha en mys dag, nästan så att jag hoppas på att de blir regn, då ska vi bunkra upp med massa gosaker, mörklägga hela lägenheten och kolla på Avatar. Drömma sig bort ett tag, för att sedan vakna upp till den gråa och trista verkligheten igen. Varför har vi de inte lika färgglatt?!

jaja nu ska jag ta och peppa Peter lite till så han inte får psykbryt. Ska hitta på en egen hejjaramsa och dansa lite, eller ja så gott de går....

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0