:D



Ligger nu helt utslagen i sängen- Har haft en jävlgt bra dag även fast jag periodvis trodde att jag skulle dö av trötthet. men de gick bra, spelade skithög musik både på morgonen och eftermiddagen på jobbet, värmde upp med Ebba Grön och sen jävlar blev de Mötley och ACDC. Fy fan va allt går bra bara man får göra sig redo med musik först, Va pepp hela dagen, allt gick så in i helvete bra. Oj vad jag svär förresten :S
Kollade på Hockeyn inatt, och de va kanske inte ett bra val eftersom man ska upp vid 6 för att jobba, men huvudsaken var att jag hann med att göra frukost på sängen till min älskade man som fyller år idag <3

Nu på kvällen har vi ätit födelsedagsmiddag på tumanhand och sen kom pappa och Simon hit på kalas.
Skönt att sitta ner ett tag och bara prata och slappna av. Men nu är vi ensamma igen och har krypit ner i sängen för lite mys framför tvn och OS. Känns som att man inte gör så mycket annat än att jobba, kolla på OS, Fotboll och Sova. Men de är inge fel med de.

Imorgon blir de jobb på dagis och massa lek med dom små liven, de är ju bäst man vänjer sig och lär sig deras alla olika lekar och knep nu. Så man inte behöver vara med om massa överraskningar sen. Jag ska bli en super mamma som kan allt :D

Helvete, Ferry missa en. Nu skiter jag i de här. Måste följa skidskyttet.

xxx P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0