Så jävla vackert



Vintersol ute idag, de är vackert. Något som däremot inte va så vackert imorse va mitt hår.
Vad håller jag på med nattetid egetnligen?! Och tanken av att borsta ut de fanns ju inte, skulle aldrig gå.
Så jag får nog ta en dusch och hårinpackning för att håret ens ska se någolunda bra ut igen, fast frågan är ju om de är någon idé? Kommer ju se förjävligt ut imorgon igen iallafall. Jag ska nog sätta upp en filmkamera i sovrummet och filma alla skumma saker jag gör på nätterna. Vore kul att se. :)

Ikväll blir de "fredagsmys" eftersom jag tappade humör och känsla för allt livet hade att ge igår så får vi ta igen de ikväll istället. Så de blir god middag, tända ljus och kramkalas.

Men nu ska jag kolla på LA INK, sitta och tjura lite över att Kat Von D är tillsammas med Nikki Sixx. Världen är bra orättvis ibland.
Fast jag har ju min hunk Peter Sundberg ;) grr. <3



xxx P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0