våld och sötsaker



Trött som vanligt. Ännu värre nu efter jag börjat åka bil till jobbet och är inne till kl 8 istället för 10.
Men de får vara så ett tag nu. Och sen har ju OS börjat nu också så de kanske har ett finger med i spelet till varför man är trött? Jaja de finns mycket jag kan skylla på :)
Trivs som satan på jobbet nu iallafall, efter alla ändringar och de som skett. Är mycket skratt, skämt och inget drama eller bråk. Känns kanon, så jag hoppas att de fortsätter vara såhär.
Jag och min kära arbetskollega Anette gick runt på stan en sväng och kollade på lite bebis kläder, jag blir ivrig av alla barbapapa kläder och  söta kläningar. Små rutiga skjortor osv, helt otroligt. :D

När vi kom hem bakade vi semlor och åt en snabb middag, sen fick jag med våld tvinga in Peter i duschen för att tvätta av sig all lort han dragit på sig under dagen. För de är ju falktiskt så "ingen dusch, ingen semla"
Nu hr han duschat och fått en semla, vad gör inte karlar för lite sötsaker? nu är han nöjd och tyst. Eller inte tyst han skriker åt tv-spelet, för de är ju aldrig hans fel att han missar att köra på fartpilen. :)

Och i övrigt då? jo allt är jättebra, magen växer lite i taget, barnet har hicka tidigt på morgonen och ganska sent på kvällen, känns som om jag har en guldfisk som sprattlar i magen :P Är i vecka 15 nu så de är inte länge kvar till ultraljud och sånt :) spännande! Och då får jag äntligen veta vilken kön de bli på lillpyret. Om de blir en Nikki eller Nikki, (ja jag vet att jag tänker döpa mitt barn efter en legend som är känd för att älska horor, droger och musik...Kan de bli bättre?)

Nu blir de slagsmål med Peter ett tag och sen sova!



Fy fan va bedårande söt våran bebis kommer bli! :D <3


xxx P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0