glöm...



Söndag....söndag, söndag och jag skriver de en gång till sööööndag!

humöret har inte varit på topp idag, men de finns ju vissa orsaker till de också.
Ibland vaknar man bara till en dag och inser att endel människor inte platsar i ens liv.
Eller att dom är för självupptagen och egoistiska, sånna människor går bort.
Sen jag blev gravid har många försvunnit ur mitt liv, jag har valt bort så in i helvete många "vänner" sånna som inte kan umgås med mig för att jag inte kan röja på krogen.
och jag väljer även bort dom som inte bryr sig nu under tiden jag är gravid, bryr man sig inte nu ska man fan inte komma och bry sig sen när vi har fått våran prins. Nej, nej. Jag har mina speciella vänner som får mitt hjärta att bli varmt, David Söderbom ska ha en guldmedalj, han finns alltid där för oss. Han är bäst.

Men nu ska jag sluta gnälla:) eller nää kanske inte lite till måste jag klaga...

har suttit och kollat på Stiff upper lip live - AC/DC och Carnival of sins - Mötley Crüe, och ja vad i helvete blir man inte om pepp, pepp PEPP!! Så jag har gått och sparkat på allt jg kunnat här hemma idag och tjurat över att jag inte  kan åka på någon festival eller ens en konsert i sommar pga av att jag är tjock. de suger stenhårt.

nu suger allt inser jag..hej då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0