Älskade helg.



Inatt ca kl 02.00.. jag ligger och sover:

Peter: ÄLLLLSSSCCHHHKKKKLLLIIIINNNGGG!!!

Låtsas sova vidare...Peter hoppar upp och ner i sängen....

Peter: ÄÄÄLLLSSSSSCCCHHHKKKLLLIIINNNGGG!!! SOVER DU????!!!!!
 
Inget svar...

Peter: HAAAAAALLLLÅÅÅÅÅ?!?! SSSHHHHOOOVVEEERR DUUUU SCHHHAA JAA?!!?!?!
Jag: Nej tydligen inte.
Peter: ååå ha du legat och väntat på att jag schka komma hem?
Jag: mmm nej jag låg ju och sov.
Peter: NÄÄÄHHHEEE??!! Hur går de ihop?

Han lägger sig och sjunger...somnar..snarkar högt, och jag får avsluta min kväll i soffan.

Idag har de varit en skön dag, vaknade vid nio tiden och åt frukist tillsammans med en inte så pigg man, men efter en dusch och lite piller  och stök här hemma så piggnar han till och vi går ut på en liten promenad och hälsar på pappa som va och gjorde i ordning en catering.
Efter bra mycket rännande fram och tillbaka lite överallt så kom Therese och Leif förbi och satt och surrade ett tag, fick en magvärmare av dom i "gravidpresent" jätte söt! :)

Middagen bestod av fylld oxfile, brukar ha gorgonzolaost som fyllning men eftersom jag inte får äta de så gjorde jag någon egen röra med vitlök, ost och lite annat smått och gott. Hemma gjord klyftpotatis och wook med massa olika goda kryddor och kantarellsås, MUMS MUMS MUMS!!
Nu halvliger jag i soffan och känner mig ganska tjock, och nöjd över att vi har fått så mycket gjort här hemma idag.

Ikväll blir de att kolla på film, svulla massa godis, chips och ta en varmt mysigt bad med älsklingen min.

xxx P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0