ge mig.



Sitter och har lite Söndagsångest, vart tog min helg vägen?

I fredags hade jag en ensamkväll, somnade tidigare än vad de är lagligt att göra på en fredag.
Lördag umgick jag lite med pappa och sen pysslade vi i lägenheten. Men somnade även då lite väl tidigt.
Idag fick vi finbesök av pappa, fika och surrade ett tag. Sen kom min kusin Jocke och levererade vaggan som vi ska ha, de ser så mysigt och fint ut i sovrummet när den står där, nu fattas bara bebisen. Halva tiden kvar typ.
Men sen då? Klockan är ändp halv 9 nu redan, och jag tycker att jag inte har haft tid att ligga och kännt mig tjock i soffan nånting den här helgen. Trist.

Livet går vidare... Nu är de ju bara 5 dagars jobb sen är de ju helg igen, sne nästa söndag sitter jag väl här och gnäller som en gammal kärring med nageltrång.

Snart är de dags att göra ännu en tatuering, sjukt pepp är jag. Måste ta och fixa motivet och och kanske boka mig en tid...

AAAWW. jag orkar inte.

xxx P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0