inte så intressant.



halvligger i soffan, mätt som ett as.
Har fredagsmys (som de så fint heter) idag, ätit tacos och pussas och kramas i massor.
De ni!
Snart blir de väl skumbad och tända ljus, vem vet, är jag riktigt snäll kanske jag får äta choklad ikväll ;)
Min last, mitt beroende. Usch. Farligt.

Ska sätta igång med träningen igen nu, har varit lite lat på den fronten ett tag nu, eller ja "lite" lat är kanske en underdrift. Men eftersom jag inte mår bra av att vara latoch inte ta hand om kroppen så måste jag ju piska mig själv och komma igång igen! Hejja hejja!!!!

Nu har jag ju knapp nåt kvar att göra i lägenheten heller, lite tråkigt fast samtidigt skönt att få klart de mesta.
Fast vi ska väl ta och betälla några nya möbler och åka och handla tavlor och sånt, så snart kan jag ju roa mig igen.



Köket.. :)


xxx P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0