Men grabbar!


De börjar kännas att jag har varit vaken sen typ 2 i natt, kan inte sova när jag har mycke att tänka på, ligger typ och pillar mig i naveln och försöker komma på ett sätt att sopa allt under mattan.
Men icke, sen började jag jobba 05.45 imorse också, dåligt trött.

Jag och mamma slutade samtidigt idag så vi åkte hem till mig och drack kaffe och åt glass :) sen vart de dollarstore och lite andra affärer på vägen hem igen. mys.


Nu sitter jag och kollar på när David och Peter spelar tv-spel. super koncentrerade!
Dom dricker öl, jag dricker sånt som inte innehåller alkohol.
Imorgon hoppas vi på sol eftersom vi ska ut på sjön och pimpla, grilla och dom ska ha en heldags/kvälls/natts fylla.
Jag ska bara ta kort och skratta åt dom, typ agera slav lär jag väl få göra också.

Ikväll blir de iallafall spel och kanske en film senare, somna tidigt kommer jag att göra, känner mig sovfärdig redan nu :P

Hejdaah!

xxx P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0