men vilket skrik...



nyklippt och rufsig som sagt. Bra som fan.

Har jobbat halvdag idag så sen vart de att åka till stan för klippning pch sedan middag med kärestan.
Åkte hem och började pyssla på med allt jag kunde hitta, vilket va endel.
Har byggt om hyllan på toaletten, strykit massa tvätt, satt upp en lampa i hallen och varit i skogen med mamma och stulit påskris, tänkte försöka pynta och göra typ... påskigt här hemma eftersom svärföräldrarna kommer ihelgen. Måste ju visa lite vuxenstatus :P

Imorgon är jag ledig och då ska jag tvätta, de är ju precis va jag vill göra på min lediga dag!
Inte alls att jag bara vill ligga i ryggläge i soffan och kolla på skitbra filmer hela dagen, nej jag vill tvätta!
Och bara för att jag ändå måste göra sånna skittråkiga saker så blir de väl att jag städar, diskar och möblerar lite också. SKITKUL!

I förrgår sparkade pyret första gången. de va skitläskigt, fast fränt också. En riktigt liten vilde är de, ligger aldrig still.
Undrar vem han brås på? :O

Har äntligen baställt mitt efterlängtade löpband. betalat och klart. skönt. Har längtat som en tok efter att kunna börja träna på riktigt igen. nu kan jag göra de på lagom nivå. Ingen idé att satsa på beach 2010 men 2011 hiner man ju med :)

Nu blev de dålig stämning här hemma när bayen kvitterade mot United. VÄLDIGT DÅLIG STÄMING!!
Jag bryr mig inte, Chelsea borde ha vunnit hela skiten.

hej då!

xxx P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0