min kväll?



Sitter hemma och försöker dränka mina sorger i coca cola, har nyss knäckt näsbenet i en gardinstångsolycka, och de gör så in i helvete ont. Så family guy och cola får bli mina bästa vänner ikväll. Peter är på Mekado (eller hur de stavas) med sitt jobb och kommer väl hem ganska sent iallafall, så jag får sitta och mysa med mig själv ett tag :)

Idag va jag till stan och inhandlade lite mer saker till hemmet, gardiner till sovrummet, massa blommor, en överraskning åt Peter, en tunika åt mig själv och en helspegel till sovrummet. Sen va jag och fikade med Sofia på tehuset, mys <3 Hade ju varit dubbelmys om Anette hade dykt upp också men kylan åt upp henne.
Umgicks med min mor ett tag och va på växtvaryúhuset och hitta massa skoj! Älska den äffären!

Och ja, nu sitter jag som sagt här, ensam. Den 22:a mars har vi fått tid för ultraljud, längtar..
nåt som är riktigt häftigt är att Sara som jag bodde "granne" med när jag va liten har samma förlossningsdatum som mig, och bara för ett litet tag sen berätta hon att vi även har samma datum för ultraljud, lite grymt ;)
Vi har haft en tråkig höst med andra ord. :P

jag vet att jag är dåligt på att lägga in bilder och sånt, men de kommer om man har lite tålamod :)

Nu-ryggläge.


xxx P









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0