panik och smärta



Vaknade vid 5 imorse av att de gjorde ont i sidan av magen, 2 sek senare hade jag sån smärta i hela magen och ryggen att jag helst ville hänga mig så jag kunde slippa ha ont. Fick lite panik och trodde att de va nåt fel på barnet, ringde gynjournen och ställde massa komplicerade frågor och imprincip så frågade jag nog läkaren om jag skulle dö på fläcken eller om jag skulle plågas ett tag först. Till sist fick jag reda på att de kunde vara samandragningar och att jag inte behövde dö för de. Tack och lov.
När kramperna äntligen slutade vart jag helt slut och somna,för att en halvtimme senare bli väckt av den där jävla väckarklockan. Bara att gå och jobba då.

Men nu har jag fått helg, låååååång helg. Sweet! Så på fredag har jag bokat tid på spa kliniken för att skämma bort mig lite :) Så imorgon blir de till att slita ut sig riktigt mycket, stors städa, tvätta, leta fram mina presentkort som ligger gömda någonstans och sen lär jag väl hitta något mer jobbigt att göra :) 

Nu ska jag lägga mig och vila ett tag så jag orkar vara uppe lite längre än till 22.00 ikväll.
Jag har blivit en liten förtids pensionär nu när jag är gravid. Vecka 18 nu <3

xxx P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0