sjukt bra


Igår blev jag gamal, hela 23 år.
Hade en underbar födelsedag, fick frukost på sängen och sång av Peter.
Öppnade presenter och myste innan de va dags att gå till jobbet.
Fick superfina smycken och ett smyckeskrin i silver.
Av mamma och Rolf fick jag/vi en barnvagn och av pappa och Rosa fick jag jättevackra stora ljus lyktor.
På kvällen gick vi på bio och kolla på Alice i underlandet. Jag älskar Tim Burtons alla filmer och även denna gång lyckas han göra en helt jävla underbar och fantasifull fillm! Love it!


Imorse va de nog första gången som jag sov till efter kl halv åtta, men självklart så va väckarklockan stäld på kvart i åtta så de blev ingen sovmorgon iallafall.
Fick en Hello kitty tårta av kärestan på födelsedagen och den blev våran frukost i morse.
Sen åkte vi in till den stora staden och åt en riktig frukost på Wedemarks.
Gick runt och shoppade loss sen, handlade mina första mamma-byxor, känner mig ashet när byxorna sitter under brösten. grr! Även några linnen, skjorter och tunikor råkade hamna i min ägo. Och sist men inte minst 3 par skor!!! Höga klackar, stövlar. Söta sommar klackskor men en ganska hög klack och ett par tygskor.
Älskaälskaälska! Tog en pause i shoppandet för att ta en fika med söta lilla Nettan.
Sen vart de ett tv-spel också+ tre spel till de.

Efter allt rännande på stan träffade vi pappa och simon och gick på eastern palace och åt middag.
Det va en mysfaktor av hög nivå mina vänner, <3

Nej nu ska jag ta och gömma mig i ett hörn så att inte polisen tar mig för trakasserier på okänd individ.

Tackar min familj för allt. Jag älskar er.

xxx P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0