bara trams



Klockan står verkligen stilla när man väntar på något.. inte för att jag väntar på nåt kul, tvärtom jag väntar på att tvätten ska blir klar. Känns som jag får springa fram och tillbaka till tvättstugan hela tiden men de blir aldrig klart.
Roligt!

Känns konstigt att de är måndag, har ju som inte hunnit haft helg, jobbade på restaurangen med min lilla köttros Anette, hade öppet för fikabuffe och skulle göra klar en stor catering. De blev många timmar men också jävligt mycket skratt, så de va värt all värk i kroppen. Allt för den spansk svärande lilla kallskänkan ;)

Jag vill att de ska vara helg nu, blir nog besök av David "raccon" Söderbom, utflykt, pimpling, och fylla för grabbarnas del, jag får väl vara barnvakt :) Lär ju bli en heldag för oss, och en sen natt för dom, de jag får nöja mig med är väl att jag kommer vara pigg och fräsch dagen efter. woho! 
Synd att skotern är bortlovad ihelgen bara :/
Aaja de är långt till helgen ändå så......

Jag vill ha en ny soffa nu, så om någon vet en fin soffa som är till salu så säg till, dock ska den vara svart/mörkbrun och ha divan, ska helst vara skitbillig eller gratis, med hemleverans och sen gör de ingenting ifall de ingår ett vitrinskåp eller liknande heller.. bara så nu vet :)

Nu- Simpson och CHOKLAAAAAD! :D

xxx P




 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0