123


Men jaa och äntligen! nu har vi flyttat! För första gången på nöstan ett år kan jag gå barfota på golvet i mitt eget hem utan att få lunginflammation. Och lägenheten är stor och fin. ny tapetserad, fräsch och helt jävla awesome! I love it! Idag har vi satt upp gardiner och varit och shoppat lite nya saker hem.
Har även köpt en ny tv som kommer imorgon, inte illa alls.
Trivs som satan i vårat nya hem, och katten har börjat göra sig hemma också, han hade de jobbigt i början så vi fick ställa in kattlådan igen, men de dög ju inte till en början, men sen satte jag dit en liten plastpalm de blev skitfult men rocky tycker om de och nu går de inte ta bort den, så jag hoppas att jag kan ta bort den inom en snar framtid :)

Imorgon går vi in på vecka 17 i graviditeten, de går fort, nästa vecka är de dags för ultraljud :D
Då får jag veta om vi har en flicka eller pojke att vänta på. Och magen växer cch växer, igår ick jag verkligen inse att jag inte kan köpa kläder i storlek 34-36 längre, suckandes gick jag till bussen och åkte hem.
Jag har iallafall köpt en havandeskapsolja som jag smörjer min söta runda mage med, de sk den tydligen må bra av enligt min kära Anette, och eftersom hon alltid är så klok och ALLTID har rätt så litar jag på henne och smörjer på som en galning ;)

Mys och film blir de nu, jag kommer väl somna inom en halvtimme, så rolig är jag nu förtiden, alltid trött.

xxx P



Kommentarer
Postat av: L

Grattis till graviditeten! Jätteroligt :) Tyvärr måste jag inflika med att man inte längre får kolla kön på barnet i förväg. Väldigt dåligt :(

2010-03-03 @ 20:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0