vad säger man :)



vaknade halv åtta imorse av två snarkande grabbar här hemma. två stämigt tror jag fan att de va.
gjorde ordning ett skitstort frukostbord och kokade kaffe, väckte dom, vilket inte va de enklaste och då va ändå klockan 9.  Satt och slappade ett tag sen va de bara att förbereda fikat och fiske grejerna för att vandra till sjön och fiska. Jag fick första och ända fisken för att jag är bäst, men jg döpte han till Örjan och släppte ner han i hålet igen, och tänka sig att de svikande jävla aset går och skvallrar för dom andra fiskarna att vi är där så sen fick vi inge mer på hela dagen. Gjorde istället upp en eld och grillade korv, blandade kaffekask till grabbarna, prata och myste.

Väl hemma blev de dusch och en välbehövd taktikvila, Peter och David började bli lite högljuda och intensiva så jag behövde en pause. Och när jag vaknade har dom små tomtarna börjat med maten som jag skulle laga, inegn av dom visste vad jag skulle göra eller hur, men dom chansade och skulle överraska mig med att ha förberett allt, MEN dom hade gjort helt jävla fel, och en nyvaken gravid Petra blev väl lite less över att dom inte kan hålla sina fingrar i styr :)
Så jag fick göra om och göra rätt.

Nu sitter jag här mätt som satan och lyssnar på killarnas skrik när dom spelar tv-spel.
Dom sitter även och diskuterar att dom inte är fulla fast dom har druckit så mycket idag, men jag kan ju säga att dom vet hur full dom egentligen är :) ganska rund om fötterna kanske. Men de är kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0