slut...



Är slut som människa för idag, träningen tog ganska hårt ikväll, även så jobbet sög all energi från mig idag.
Trodde att jag skulle kunna slappna av och färga håret och fixa lite med mig själv nu på kvällskvisten, men njaa, när jag färgade håret så slängde jag bara i färgen och stänkte över hela toaletten och hela mig själv..dvs ansikte, nacke, öron och magen(?!) vet inte hur de gick till. får väl se hur resultatet blir sen när de är dags att skölja ur. Men helvete, jag känner mig helt tom, behöver nog sova.

Men förutom en krävande dag så mår jag oooooeeerhööört bra.
v. 29 går vi in i nu och jävlar vad pyret sparkar, Peter brukar lägga huvudet mot magen och prata med han, och då blir de ett himla snurrande och sparkande där inne :) Som tur är så har de lugnat ner sig på nätterna, behöver inte kliva upp 5-6 ggr per natt längre och lillen verkar sova sött, har inte legat vaken av att han har kalas där inne dom senaste nätterna, jag hoppas de forsätter så. Imorgon är de föräldragrupp igen, jag hoppas vi kan få lite information om förlossning, med tanke på att jag har sån fruktansvärd förlossningsångest och vill helst slippa vara med på den biten så vore de bra att börja prata och förbereda sig på att jag måste vara med och vad de finns för alternativ för minsta möjliga smärta. Men vi ska ju till barnmorskan på koll efter gruppen så jag får väl dikskutera med henne om vad jag kan göra för att slippa vara nojjig. 

nej fan jag orkar inge mer. soooooova!! 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Men, det är ju nästan snart dags för dig nu! Veckorna bara springer iväg! Bra du kan prata med din BM, man ska inte behöva vara orolig i onödan. Jag var livrädd innan, men när dagen kom så kände jag mig mer än redo och jätte lugn! :)

2010-05-26 @ 22:38:38
URL: http://tensby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0