i gott skick



Efter 3 jobbiga dagar så mår jag nästan bra igen. Bara den här förbannade tröttheten som ägrar ge med sig-
Igår tror jag de va extra jobbigt, fick hjärtklappning och hade jätte ont i kroppen, svårt att andas och va sjukligt trött. Gick och la mig jättetidigt och sov i ca 12 timmar, fast va ändå inte särskilt pigg imorse.
Men de blev bättre under dagen tack och lov. Nu mår jag som sagt bra, ingen smärta i kroppen= ett hårt träningspass. YES! Måste ta igen lite av dom två dagar vi missat, kanske två extra benlyft eller nåt :P

Idag är lillebror på bal, synd att jag inte kunde åka in och ta kort och se hur stilig han är, men jag jobbade till 17 och hann inte dit. Men mamma och pappa har ju tagit kort på han så jag kan få extra kopior :)


Och förutom allt de här då? Jag känner mig jävligt isolerad här i Hackås, jobbar alltid sent och hinner aldrig med att umgås med folk eller åka in till stan och ta en fika med en kär vän. Va fan en månad sen jag va utanför hackås, orkar ju inte göra nåt på helgen heller, bara sova typ. Sjukt tråkigt.
Mår inte alls bra av att vara så utanför och ensam. Jag vill träffa mina vänner och gå runt och shoppa massa fina saker, Men nej. Tiden finns inte, orken finns inte och sen kom jag inte på något mer att skylla på tyvärr.
Jag får ta mig i kragen och orka mer på helgerna. jaaaa de ska jag banne mig göra.

nu har jag inte tid att sitta här nå mer, ska träna skiten ur mig och pyret nu ;)




Kommentarer
Postat av: n´åke

Du har en kusin som säkert kan hjälpa dej med många tipps och råd nu under tiden som är kvar under graviditeten, ta du kontakt med min mellan dotter Sandra (du har henne på fb.) annars kanske även jag kan bistå med lite råd, har ju 5 egna barn så lite vet jag nog.

2010-05-22 @ 20:41:53
URL: http://sopgubben

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0