avlånga köttbullar



borde städa.. de hänger rentvätt i hela lägenheten, i korgar och på sängen, trodde att om den låg där tillräckligt länge så kanske den skulle vika sig själv. Men där hade jag fel.
Jag får nog ta och vika den förbannade tvätten själv.

Är trött som ett jävla as, ska börja med järntabletterna imorron igen, dom är lika stora som en köttbulle, fast avlånga. Jävligt behagligt att svälja dom hela. Men jag kanske är vaken länge än till 8 på kvällarna om jag får i mig de jag behöver.

Och banne mig snart är de helg, och jag tror att varenda jävel ska på forum ihelgen, utom vi, och kanske nån till... jag diggar inte forum så hårt som alla andra verkar göra... har aldrig varit där. Tänker nog inte vara där någon gång heller, inte riktigt min grej.
Nej för mig blir de jobb imorron och sen ska jag bara vara med familjen, ligga och bli sparkad, kanske spela lite ac/dc för pyret, de ska börjas i tid. Han har redan sparkat i takt med mötley crüe. lovley.

Nej nu ska jag ställa mig på löpbandet, springa till skitbra musik och göra helt jävla slut på kroppen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0